Welcome to the official web page of the 'Archaeological Park: Bosnian Pyramid of the Sun' Foundation / Dobrodošli na službenu web stranicu Fondacije 'Arheološki park: Bosanska piramida Sunca'al Park: Bosnian Pyramid of the Sun Foundation

English Bosnian Serbian Croatian German Arabic French French Swedish Italian

Greška
  • JFolder: :files: Putanja nije direktorij. Putanja: /homepages/24/d234954340/htdocs/piramidasunca.ba/media/k2/galleries/11743
Obavijest
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery PRO plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: media/k2/galleries/11743

RTANJ

Piše: dr. Semir Osmanagić

Rtanj, istočna Srbija

april 2017.

Zapravo, moj uspon na piramidalnu planinu Rtanj je započeo dan prije samog penjanja, i to u Beogradu, u Laboratoriju “Nikola Tesla” u društvu inžinjera Gorana Marjanovića. Teslina navojnica bežičnim putem pali flourescentnu lampu, na isti način kao i prije 120 godina u rukama velikog Tesle.

S Teslinim valovima sam započeo, ali i završio pohod na Rtanj kojeg je tako smisleno organizovao Saša Nađfeji.

Još 2011. sam pisao:

“U pogledu građevinskog materijala on izostaje na Rtnju. Ovo je krečnjački masiv, s povremenim slojevima dolomita, gline i pješčara. Nema vidljivog antropogenog djelovanja.

Iako Rtanj ne ispunjava primarne antropološke kriterije da se nazove piramidom, on zaslužuje posebnu pažnju. Naime, Rtanj ima trostrani piramidalni završetak koji se zove Šiljak. Prema preliminarnim mjerenjima u okviru Centra za istraživanje i ekologiju “Duh Rtnja” Šiljak i susjedni vrhovi imaju određenih pravilnih geometrijskih vrijednosti. Neka istraživanja ukazuju na mogućnost da unutar Rtnja postoje šupljine i prolazi. Ako se to potvrdi terenskim radom onda bi ovaj masiv mogao dobiti sasvim novu dimenziju.

Takođe, ako ovakve geometrije mogu uzrokovati nastanak određenih elektromagnetnih fenomena, istraživanje Rtnja bi sa tog aspekta bilo izuzetno zanimljivo. Daljnja istraživanja na ovoj lokaciji mogu dovesti do toga da Rtanj postane motor razvoja turizma u ovom dijelu Balkana.”

***

U aprilu 2017. sam testirao svoje mogućnosti do maksimuma. Još 2016. sam dogovorio za taj mjesec program koji je obuhvatio turneju po Hrvatskoj (Supetar, Umag, Rijeka, Šibenik, Knin), Bugarskoj (Sofija, Plovdiv, Asenovgrad, Burgas, Varna), Srbiji (Vrbas, Subotica, Vršac, Beograd, Rtanj), Makedoniji (Skopje, Kokino, Ohrid, Sv. Naum, Bitola), kratak sedmodnevni predah u Visokom i Sarajevu s konferencijom i vođenjem za grupu iz Kuvajta, Katara, UAE, Saudijske Arabije, Maroka i Alžira (koja je uključivala tri moja večernja predavanja), odmah zatim je slijedio posjet Kambođi (Angkor Wat i Koh Ker), Filipinima, i na koncu sam još stigao krajem aprila i u Kinu, na putu za Tibet.

U čitavom programu, predviđen je i uspon na Rtanj. Krenuli smo iz Beograda u 4:30 ujutro s nekoliko automobila. Napokon šansa da se ispričam sa Zokijem, kasnije sa Sašom, Milenkom i ostalim prijateljima.

Nakon toplog čaja i doručka u eko-centru Balaševic, formirali smo kolonu vozila i krenuli prema zbornom mjestu u podnožju Rtnja. Usput smo napunili vode s izvora koji dolazi iz Rtnja i uskladili frekvencije s piramidalnom planinom.

Parkiramo pred školom, na igralištu. Prilaze mi Dule i Ljubo, dragi dugogodišnji prijatelji i volonteri sa bosanskih piramida. Dule je bio vrlo emotivan pri susretu, pustio suzu. Nismo se vidjeli nekoliko godina. Krećemo zajedno, nas tridesetak. Većinu znam, neke ne, ali su čuli da “dolazi iz Bosne neki profesor za piramide”.

Dolazimo do prve lokacije u podnožju. Zovu je “hram”. Kamenje od 50-100 kg, u polukrugu, Vidi se da su nekada pripadali zidu, manjoj kamenoj formaciji. Saša govori o PIP snimanjima i neobičnoj energetskoj kupoli koja je bila formirana iznad “hrama”. Goran pominje razliku u energetskim vrijednostima na tom mjestu u odnosu na ostale lokacije. Pominju se endemske vrste na Rtnju.

MEDITACIJA

Zatvaram oči, fokusiram se na ovaj prostor. Odmah mi dolazi slika manjeg ovalnog objekta. Nekoliko redova je bilo ispod zemlje, danas su oštećeni, ali je kamen jos uvijek prisutan. Trebalo bi kopati ovdje, ali ne uklanjati kamenje. Ova struktura je podignuta da pojača ove neobične energije.

***

Nedavno topljenje leda uništi;o je hektare i hektare šume. Bageri dodatno čiste prostor. Hiljade tona mrtvog drveta, nagorjelog, poleglog po zemlji, stvara tužnu sliku. Kiša prethodnih nekoliko dana je dodatno razrovala zemlju.

Kolona se uspinje, prvi kilometri ostaju iza nas. čeka nas ukupno 12,5 km u jednom smjeru i 1.000 metara nadmorske visine da savladamo dok se ne popnemo na više od 1.565 metara visoki Šiljak, vrh Rtnja.

S nama je i televizijska ekipa produkcije “Vice” koja snima dokumentarac o Rtnju. Oni odustaju od uspona nakon druge pauze. Još smo bili u zelenom pojasu Rtnja, prije nego što smo izbili na kameniti, goli dio.

Uspon na strmi Rtanj traži isti tempo i odmjerene korake. Cik-cak linija traje duže, ali se ne forsirate, niti sagorjevate energiju nepotrebno.

Istočna Srbija se sve više vidi. Pogled leti kilometrima unaokolo. Vidimo još nekoliko grupica koji su ispred, ali i ispod nas. Gordana, Goran i Milenko prave pauzu. Bili su ispred mene dok sam davao intervju TV ekipi. Osjetio sam u zraku da im je uspon sve teže padao. Kasnije sam pitao Gordanu da li je razmišljala o odustajanju. Odgovorila mi je:

“Kako da nisam, pet puta sam htela odustati. Ali, znala sam da se moram popeti, a imala sam i motivaciju. Užinu koju sam ponela. Na vrhu se jede i to mi je bio motiv.”

Potpuno sam je razumio. Na ovakvom usponu, razmišljate o destinaciji i šta vas čeka. Ukusan sendvič jeste dobra motivacija.

Saša pokazuje jedno drvo, koje je prije pet godina bilo manji grm. Uspio je da preživi vjetrove, snijegove, niske temperature. Stotine metara unaokolo jedini je narastao toliko da se zove drvetom na ovoj vjetrometini.

Uspon prati promjenjivo vrijeme. Čas je sunce i otkopčavamo jakne, u slijedećem momentu vjetar na otvorenom nas prisiljava da se zaštitimo. Ali, generalno, vrijeme je puno bolje nego proteklih dana. Imali smo sreće.

“Do ove grupice koja izgleda tako blizu, trebaće nam sat vremena uspona”, govori Saša, pokazujući iznad nas.

Teško mi je to vjerovati, nadohvat su ruke, čini mi se ne više od 100 metara. I zbilja, dok smo prešli svoje serpentine, prošlo je skoro sat. Pogledamo dole, druga grupica na lokaciji na kojoj smo bili maloprije. Osjetimo se pobjednički, ispred smo njih, a znamo da ih čeka sat dobrog uspona.

I kada tijelom zavlada umor, snagom volje gurate nogu za nogom. I, onda se sjetim, da me slijedećeg mjeseca čeka uspon na piramidalnu planinu Kailash na Tibetu, na visinu od 6.400 metara. Rtanj mi je, ustvari, jedina kondiciona priprema koju ću imati.

Saša je govorio o “dva vrha”, prvi je pokrivao onaj drugi, naš cilj. Sve mi se čini da se približavamo prvom vrhu. Ali, iznenada, korak po korak, i dolazimo do čistine i preostalih stotinjak metara.

Na samom vrhu ostaci male građevine.

Ovo već prepoznajem. Mala crkvica koju je podigla supruga vlasnika rudnika, nakon njegove smrti, jevrejska obitelj, koja je jako pomagala ovaj kraj. Kamenje razbacano uokolo. Čujem komentare:

“Svaki put kada dođemo, neko namerno uništava dio po dio ove crkvice.”

Penjem se na najvišu kotu. Pogled 360 stepeni. Na vrhu sam istočne Srbije. Vjetar je stao, sunce nas je sve pogladilo svojim zrakama. Posebna nagrada.

***

U krugu, dijelimo šta je tko ponio od hrane i pića. Ugodan razgovor, ozbiljan, o različitim fenomenima vezanim za Rtanj, anomalijama, onima koji su prespavali na vrhu, istraživanjima. Slijedi red šala.

Do mene je Goran. Zazvoni mu mobitel. On se začudi.

“Zar ima signal ovde na vrhu? Halo. Reci Milenko, šta si hteo? Pa ti si zvao. Šta je bilo? Ne, nisam je zvao, ti si me zvao. Svi su čuli da telefon zvoni.”

Dok Goran i Milenko vode neku čudnu raspravu, pogledam na sat: 13:10. Dakle, trebalo nam je nešto više od pet sati da osvojimo vrh Rtnja, Šiljak.

Za deset minuta stiže Milenko. Mislo sam da je odustao i da je zato zvao. Međutim, on je bio vrlo blizu vrha.

“Zašto si zvao Gorana?, pitam ga.

“Nisam ja zvao, meni je telefon zvonio”, odgovara ozbiljno.

Pošto ih znam obojicu, vjerujem i jednom i drugom. Prilikom silaska, išao sam s Milenkom. Ponovo sam pokrenuo priču o tom telefonskom pozivu. On mi pokazuje primljene pozive.

“Vidiš da sam dobio poziv od Gorana u 13:10”.

I, bio je u pravu. Kada smo sišli u hotel, htio je da pokaže Goranu taj primljeni poziv, ali ga više nije bilo u telefonu.

***

Gore, na vrhu Šiljka, pričale su se priče kako se tu elektromagnetna polja ponašaju čudno. Formiraju otvor u vremenu i prostoru. Mobilni telefoni pokazuju vrijeme od nekoliko godina unatrag, a ponekad i vrijeme iz budućnosti. Na fotografijama bude neobičnih fenomena. Zapisi na mobitelima čudnovato nestaju kada se vlasnici spuste natrag, u civilizaciju.

Dokumentirani su slučajevi Jugoslovenskog ratnog vazduhopovstva, od prije nekoliko dekada, da bi prilikom preleta Rtnja avionske kontrolne table i čitavi avioni postajali potpuno namagnetizirani i bio bi onemogućen daljni normalan let. Na Google mapi Rtanj bi bio nevidljiv.

Neobični energetski fenomeni, okrugle elektormagnetne munje, čudni leteći objekti, samo dodaju nove argumente na misteriju energija Rtnja.

***

Goran, naš inžinjer elektro-komunikacija (upravo je to što Rtnju treba, i elektro i komunikacija), donosi instrumente i počinje mjerenja desetak metara od samog vrha. Odmah pokraj ulaza u vertikalni prolaz.

Danas je to rupa, koja vodi sedam metara duboko. Nakon toga je horizontalna, da bi, prema Sašinom svjedočenju, nastavila ići horizontalno te se ponovo spuštati do dna Rtnja, kako tvrde i u članku Geografskog društva Srbije.

Međutim, početak horizontalnog prolaza je zatrpan, upravo kamenjem od crkvice. Vojnici JNA nisu imali zahvalan zadatak kojeg su im nametnuli njihovi pretpostavljeni. Šta li su skrivali?

Prisjećam se španjolskih konkvistadora. Kada nešto ne razumijete, a rezultat je inteligentnije civilizacije, proglasi to “đavoljim djelom” i uništi.

***

Elektro impuls je bio vidljivo interesantan. U pravilnim vremenskim razmacima pojavi se neobičan šum Magnetni aspekt elektormagnetizma izostaje. Pa ovo je već ista stvar kao i na Bosanskoj piramidi Sunca. Orgonska energija je slijedeće mjerenje. (Orgonska ili životna energija je sposobnost upijanja elektromagnente energije. Što je prostor ili biće životnije, sa zdravijim parametrima, s proizvodnjom životne energije, nivo orgonske energije je viši.) Kazaljka se zabila na 100% Ponovo, kao i vrijednosti na bosanskim piramidama i u tunelima Ravne i Ravne 2.

Tu večer je Goran izvjestio o preliminarnim rezultatima. Zabilježio je prisustvo Teslinih skalarnih valova na vrhu Rtnja.

Inžinjer Goran Marjanović zaključuje, nakon mjerenja provedenih 9. aprila 2017:

“Magnetotelurska i elektrodinamička istraživanja, april 2017, misija: “Rtanj”, Srbija, provedena 09.04.2017. godine … ukazuju na duboku vezu, analogiju i numeričku saglasnost fizičkih parametara Rtnja sa parametrima zračenja frekvencije 28 kHz … i sa merenjima Nikole Tesle.

Planina Rtanj se naglo diže iz ravnice u obliku tela ograničenog skoro pravilnim trouoglovima čineći tako “Piramidalni objekat” izuzetno neobične geometrije i strukture (pravilne šupljine, raznorodne podzemne oblasti, klastere, različite mehaničke, magnetne i elekrične provodljivosti, što mu daje vrlo specifične osobine višedimenzionalne rezonantnosti. U podnožju je uglavnom sastavljen od peščara i stena, a u višim delovima od krečnjaka. Sva voda otiče kroz krečnjak, ponire, a onda, u nižim delovima, izbija u jakim vrelima po ivici planine.

Ovaj “mehanizam” složenih vodenih tokova kombinovan sa geometrijom i strukturnom matricom Rtnja čini vrlo sofisticiranu, suptilno energetsku mašinu, najverovatnije namenski izgrađenu nama nepoznatim tehnologijama. U prilog njegove fenomenologije suptilno energetskog tipa govore vrednosti Sc = 0.5 koja ukazuje na prisustvo “Skalarnog polja”, registrovanog mernom opremom, kao i vrednost Or >> 100 koja ukazuje na IZUZETNO visok nivo orgonske energije, što je registrovano “Experimentalnim meračem životne energije“ i što je znatno više od prosečnog nivoa.“

***

Rtanj je, nakon što se popenjete na njega, prema materijalima, planina. Lako objašnjiva geologija. Ovdje rada homo sapiensa, barem onakvog kakvog ga mi znamo, nema.

Ali, Rtanj ima dosta elemenata piramide. Trostrani zašiljeni, piramidalni vrh. Jedna strana gleda prema jugu, ostale dvije imaju pravilnu orijentaciju prema sjeverozapadu i sjeveroistoku. Ima pravilne geometrijske odnose sa susjednim vrhovima. Prisustvo sakralne geometrije. Kinetičku energiju vode, koja je u neprestanom pokretu. Stratigrafiju koja je kombinacija različitog stepena provodljivosti. Vertikalni, energetski dimnjak, koji ima ubačeni horizontalni dio, regulator. Rezonantnu komoru u svojoj unutrašnjosti.

Na vrhu Rtnja, na vrhu Šiljka, mjere se visoke vrijednosti orgonske energije. Bilježe seTeslina torziona polja, odnosno Teslini skalarni valovi. Oni su uzrok neobičnih energetskih pojava, uključujući distorziju prostora i vremena.

Piramide su energetske mašine. Manje je bitno koliki je odnos prirodnog i vještačkog. Da li je to 50% - 50%, ili 80% - 20%, ili 20% - 80%. Jedino je bitno kakav energetski rezultat daju ova uzvišenja, bila ona većinom vještačka, ili većim dijelom prirodna.

Ono što je značajno je tko su ovi kosmički arhitekti, odnosno inžinjeri, geodete, građevinci, kosmički urari, koji su dobijali željene, vrlo specifične frekvencije?

Kada bi barem opseg našeg čula vida bio znatno veći, mogli bismo vidjeti ove fokusirane energetske zrake, koje paraju našim uobičajenim ambijentalnim poljima i odlaze… gdje? Kakve poremećaje i promjene izazivaju u energijama iznad i oko nas? Kada ćemo razviti naučne instrumente da potpuno shvatimo ove fenomene?

***

Još na putu prema vrhu Šiljka, zastao sam i spojio s njegovom energijom.

MEDITACIJA

Porijeklo Rtnja vezano je za inteligentne, nevidljive “prirodne” sile, iz daleke prošlosti. One su oblikovale stranice Rtnja, lakoćom, gotovo jednim pokretom. A onda nastavile s uređenjem okolnih planinskih vrhova.

***

Jedino mi ostaje pitanje da li je duboko ispod Rtnja postavljen “uređaj” koji stvara signal i ujedno koristi sve ostale prirodne elemente da bi ga pojačavao i slao iznad sebe.

Doduše, ovo pitanje se odnosi i na sve ostale svjetske piramide.

Galerija slika

{gallery}11743{/gallery}
Zadnje ažuriranje ponedjeljak, 08 maj 2017 06:36
Copyright 2005- © Fondacija--- “Arheološki park: Bosanska piramida Sunca, Archaeological Park: Bosnian Pyramid of the Sun Foundation. All rights reserved